Жүгіру жолы
Кіру
AA+
xxx xx xx
+7 (xxx) xxx xx xx
+7 (xxx) xxx xx xx
Мы приняли ваш запрос и в скором времени обработаем его! К сожалению, мы не смогли отработать ваш запрос.
Задать вопрос
Жүгіру жолы
Балабақша

 Келесі жаттығуға кіріспес бұрын, Мен сізге астарлы әңгіме айтқым келеді (мәселеге сүңгу). - Патша өзінің сарай қызметкерлеріне сарайда маңызды лауазымға лайықты таңдау үшін  сынағын ұсынды. Оның айналасына көптеген күшті және дана адамдар жиналды. Ол жиналғандардың барлығын бақтың шалғай бұрышындағы есікке апарды. Есік үлкен болды және жерге терең еніп кеткендей болды. "Сіздердің қайсыларыңыз осы тас үйіндісін аша аласыз?"- деп сұрады патша. Оның сарайлары бірінен соң бірі алға шығып, есікке қарап, "жоқ" деп жауап беріп, бір жаққа кетті. Басқалары өздерінің предшественниктерінің айтқанын естіп, сынақтан мүлдем тартынды. Тек бір Вазир есікке жақындап, оған мұқият қарап, қолын тигізіп, оны жылжытудың көптеген жолдарын қолданып көрді және ақыры қатты жұлқып алды. Ал есік ашылды. Ол еркін жабылып қалды, тек оны жүзеге асыруға дегенаниеылас пен батыл әрекет етуге батылдық қажет болды.
Патша: "сіз сарайда қызмет аласыз, өйткені сіз тек көргеніңізге және естігеніңізге сенбедіңіз, өз күштеріңізді іске асырдыңыз және әрекет етуге батылдық бердіңіз", - деді. Бұл астарлы әңгіменің философиялық анықтамасы "Практика-ақиқат критерийі".
"Интеллектуалды-шығармашылық қыздыру" ұйымдастырушылық ойыны
Әдіскер.
Қайырлы күн, құрметті тәрбиешілер! Сіз менің "ойнау" ұсынысыма жауап бергеніңізге өте қуаныштымын. Сіздің ынтымақтастығыңызға және белсенді шығармашылық қызметіңізге сенемін.
Мен сізге қызықты ойынға қатысуды ұсынғым келеді. Жақында мұғалімдерге кәсіби қызмет туралы жылы сөздер айту сирек болатыны жасырын емес. Міне, біз қазір осы "олқылықтың"орнын толтырамыз. Тәрбиешілердің шығармашылық адамдар екенін дәлелдейік. Алфавит әріптері бойынша мұғалімдердің анықтамаларын-сипаттамаларын таңдау керек. (Әр мұғалім белгілі бір әріппен картаны таңдайды және анықтамаларды айтқаннан кейін Чип алады.) Міне, біз қазіргі мұғалімнің портретіне келдік. Қазіргі жағдайда нағыз мұғалімде осы талаптардың барлығы болуы керек
Бүгін біз мектепке дейінгі ұйымымыздың дамушы пәндік-кеңістіктік ортасын ұйымдастыру бойынша тәжірбие алмасуғ жиналдық

"Шағын ми қозғау алаңы" ойын жаттығуы ("пәндік-кеңістіктік даму ортасы" тақырыбы бойынша білімді өзектендіру) Тапсырма. Енді сізге оның анықтамасы (сипаттамасы) бар сөзді таңдау қажет болады. Командалар, сіздің парақтарыңызда "пәндік-кеңістіктік орта" тақырыбына қатысты сөздер және оның сипаттамасы бар. Сіз сөзді оған сәйкес сипаттамамен мүмкіндігінше тез байланыстыруыңыз керек. Қатысушы мұғалімдерге келесі анықтамалар ұсынылады: 
Жауапты кім біледі-алға қадам жасайды
 * балалар іс-әрекетінің материалдық объектілерінің жүйесі, балалардың әртүрлі іс-әрекетін қамтамасыз етудің Әлеуметтік және пәндік құралдарының бірлігі (пәндік-дамытушы орта);
* рөлдік ойындар үшін келесі атрибуттар қай бұрышқа жатады: таразы, пластикалық бөтелкелер, халат, касса, ойыншық ақша, таразы, пластикалық жемістер мен көкөністер, муляждар-өнімдер және т. б. ("дүкен");

Қоршаған ортаның қанықтылығы

Балалардың жас ерекшеліктеріне және бағдарлама мазмұнына сәйкестігі. Білім беру кеңістігі оқыту және тәрбиелеу құралдарымен, оның ішінде техникалық, тиісті материалдармен, оның ішінде ойын, спорттық, сауықтыру жабдықтарымен, Мүкәммалмен жарақтандырылуға тиіс

Трансформация

Балалардың мүдделеріне, мүмкіндіктеріне және білім беру процесінің мазмұнына сәйкес ортаны өзгерту мүмкіндігі

Көпфункционалдылық

Балалар жиһазын, жұмсақ модульдерді, театрландырылған қойылымдарға арналған экрандарды және т. б. әр түрлі пайдалану мүмкіндігі, топта ойындарда қолданылатын заттарды алмастыратын балалар шығармашылығының әртүрлі түрлерінде қолдануға болатын табиғи материалдардың болуы

Өзгергіштік

Ойын әрекеті, шығармашылық қызмет, құпиялылық және басқа да көптеген аймақтардың болуы, сонымен қатар әртүрлі материалдар, ойындар, ойыншықтар мен жабдықтардың болуы

Қол жетімділік

Дәліздердегі барлық топтық бөлмелердің, кабинеттердің, ойындар мен ойыншықтардың, барлық балаларға, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған білім беру қызметі жүзеге асырылатын материалдардың, құралдардың қолжетімділігі

Қауіпсіздік

Оның барлық элементтерінің оларды пайдаланудың сенімділігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі талаптарға сәйкестігі

Қоршаған ортаның қанықтылығы

Дәліздердегі барлық топтық бөлмелердің, кабинеттердің, ойындар мен ойыншықтардың, барлық балаларға, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған білім беру қызметі жүзеге асырылатын материалдардың, құралдардың қолжетімділігі

Трансформация

Оның барлық элементтерінің оларды пайдаланудың сенімділігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі талаптарға сәйкестігі

Көпфункционалдылық

Ойын әрекеті, шығармашылық қызмет, құпиялылық және басқа да көптеген аймақтардың болуы, сонымен қатар әртүрлі материалдар, ойындар, ойыншықтар мен жабдықтардың болуы

Өзгергіштік

 Балалар жиһазын, жұмсақ модульдерді, театрландырылған қойылымдарға арналған экрандарды және т. б. әр түрлі пайдалану мүмкіндігі, топта ойындарда қолданылатын заттарды алмастыратын балалар шығармашылығының әртүрлі түрлерінде қолдануға болатын табиғи материалдардың болуы

Қол жетімділік

Балалардың жас ерекшеліктеріне және бағдарлама мазмұнына сәйкестігі. Білім беру кеңістігі оқыту және тәрбиелеу құралдарымен, оның ішінде техникалық, тиісті материалдармен, оның ішінде ойын, спорттық, сауықтыру жабдықтарымен, Мүкәммалмен жарақтандырылуға тиіс

Қауіпсіздік

Балалардың мүдделеріне, мүмкіндіктеріне және білім беру процесінің мазмұнына сәйкес ортаны өзгерту мүмкіндігі

Ойын 
Топтағы объективті-кеңістіктік орта неге байланысты? (Баланың жасынан, даму деңгейінен, тәрбие мазмұнынан, қызмет тәжірибесінен, білім беру ұйымының түрінен.)
2. Неліктен, қоршаған орта дамушы деп аталады? (Қоршаған орта Әр баланың шығармашылық қызметіне жағдай жасауы керек, жақын даму аймағын және оның болашағын қамтамасыз етуі керек, әр баланың барлық әлеуетті мүмкіндіктерін дамытуы керек.)
3. Дамытушы пәндік-кеңістіктік орта(талаптар) болуы керек: мазмұнды-қаныққан, түрлендірілетін, көпфункционалды, өзгермелі, қол жетімді және қауіпсіз.
4. Қоршаған ортаны, әр түрлі қызмет түрлерін ұйымдастырудың секторларын атаңыз:
1-жұмыс;
2-Белсенді;
3-тыныш.
5. Топтардағы негізгі даму орталықтарын тізімдеңіз.
Белсенді сектор: ойын бұрышы, қозғалыс бұрышы, құрылыс бұрышы, музыкалық және театрландырылған іс-шаралар бұрышы.
Тыныш сектор: кітап бұрышы, демалыс және құпиялылық бұрышы, табиғат бұрышы.
Жұмыс секторы: танымдық және зерттеу қызметінің бұрышы, өнімді және шығармашылық қызметтің бұрышы, дұрыс сөйлеу мен моториканың бұрышы.